Me tähtsustame kauba vastuvõtmist meie kõigist töödest kõige enam

Suure lao vaates, kus riiulite vahel võib ise ära eksida, ei ole keeruline ette kujutada segadust, mis tekib siis, kui kaup maha laadimisel paigutatakse laokohta, kuhu see laohaldus infosüsteemi kohaselt tegelikult minema ei pidanud. Kuigi kaup on olemas ja laos, võib juhtuda, et kauba omaniku jaoks me seda enda laost ülesse leida ei suuda.
Veel olulisem on kauba vastuvõtmisel osata hinnata, kas kõik kaup, mis kohale pidi tulema on kohale tulnud. Selles saame tugineda aga ainult informatsioonile, mida olete edastanud teie, head kliendid.
Teie poolt meie infosüsteemi sisestatud saabuva kauba eelinfo annab meile võimaluse võrrelda saabunud saadetise pakkeüksuste arvu oodatud ja tegelikult saabunud pakkeüksuste vahel. Lisaks teame kaupade arvele võtmisel võrrelda tellitud ja tegelikult saabunud kauba koguseid.
Vastuvõtmisel tehtava töö tõhusus olulises osas määrab edasise laokulu tõhususe. On suur vahe, kas me saame kaubad ühe liigutusega riiulisse või peame kaupa enne ladustamist korduvalt käsitlema (ümber tõstma) iga kord teostades lisatööd ning tekitades sellega lisakulusid.
Teie käsitöö vaeva vähendamise nimel oleme loonud võimsa API, mille abil saame automaatse andmevahetuse tulemusena meile olulise saabuva kauba eelinfo detailsuses, mis tagab kvaliteedi ja tõhususe kauba vastuvõtmisel.